گارانتی هیوندای
نوشته شده توسط : پاکرو یدک

معرفی واحد گارانتی

واحد گارانتی شرکت پاکرو در راستای تعهدات گارانتی و افزایش رضایت مندی مشتریان با آموزش کلیه پرسنل مرتبط با امور گارانتی در شرکت پاکرو و عاملیتهای مجاز خدمات پس از فروش شرکت پاکرو با رعایت خط مشی و اطلاعیه های صادره همواره دانش و اطلاعات خود را به روز نگه داشته و سعی در ارائه امور گارانتی در کمترین زمان با بهترین کیفیت را دارند.

تعریف گارانتی

گارانتی تعهد و تقبل شرکت هیوندا مبنی بر کارکرد صحیح خودروهای تحویل شده در یک دوره معین به جهت حصول اطمینان از عملکرد مناسب و هماهنگ می باشد.

دوره گارانتی

ارائه خدمات گارانتی در محدوده 5 سال یا 150 هزار کیلومتر (هر کدام زودتر فرا برسد) و گارانتی قطعات هیبرید در محدوده 7 سال یا 150 هزار کیلومتر (هر کدام زودتر فرا برسد) به مشتریان شرکت پاکرو ، توسط عاملیتهای مجاز شرکت پاکرو در سراسر کشور تحت نظارت و کنترل واحد گارانتی شرکت پاکرو ارائه می گردد.

در خصوص خودروهایی که توسط شرکت پاکرو وارد نگردیده و توسط اشخاص حقیقی و حقوقی غیر نماینده با اخذ مجوز ثبت سفارش و انعقاد قرارداد گارانتی و وارانتی با شرکت پاکرو اقدام به واردات خودرو نموده اند از گارانتی 2 سال یا 40 هزار کیلومتر (هر کدام زودتر فرا برسد) یا مدت زمان بیشتری منطبق با قرارداد منعقد شده،بهره مند خواهند شد.

کارت گارانتی

کارت گارانتی حاوی اطلاعات خودرو ، اطلاعات مشتری و محدوده گارانتی خودرو می باشد ارائه آن در هنگام مراجعه به عاملیت های مجاز الزامی بوده و در صورت تغییر مالک می بایستی طی تماس با واحد گارانتی شرکت پاکرو نسبت به تعویض کارت به نام مالک جدید پیگیری گردد.

دفترچه گارانتی

دفترچه گارانتی خودرو حاوی کلیه شرایط و ضوابط گارانتی و اطلاعات آموزشی و پیشگیرانه جهت بهره مندی هر چه بهتر از خدمات گارانتی خودرو می باشد دفترچه گارانتی همراه خودرو به مشتریان تحویل می گردد که نیاز است مشتریان با صرف وقت نسبت به مطالعه دقیق دفترچه گارانتی اقدام نموده و در صورت داشتن هرگونه سوال موارد را از واحد گارانتی استعلام نمایند.

 

 





:: برچسب‌ها: هیوندای , تهران , تعمیرگاه , فوری , تعمیرگاه , نماینده رسمی هیوندای , گارانتی ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: